როგორ არის cpc. რა არის CPC და როგორია გამოთვლის ფორმულა? Google AdWords საშუალო CPC ინდუსტრიის მიხედვით

როგორც ნებისმიერ პროფესიულ საქმიანობაში, ინტერნეტ მარკეტინგშიც არსებობს უამრავი ტერმინი და განმარტება, რომელიც ეხმარება სპეციალისტებს სწრაფად ნავიგაციონ თავიანთი სამუშაოები, გააკეთონ გამოთვლები და ჩაატარონ სარეკლამო ანალიტიკა. გამოცდილების გარეშე მომხმარებლებისთვის, ბევრი ტერმინი ყოველთვის არ არის აშკარა, რის გამოც, ჩვენს დღევანდელ სტატიაში ჩვენ გავშიფრავთ ინტერნეტ მარკეტოლოგების ძირითად განმარტებებსა და ფორმულებს და გეტყვით, სად შეიძლება და სად უნდა იქნას გამოყენებული.


თქვენი მოხერხებულობისთვის, ჩვენი სტატია დავყავით ბლოკებად:

ხარჯების გაანგარიშების პირობები და ფორმულები


ახლა გაგაცნობთ პირობებს:


CTR (დაწკაპუნების მაჩვენებელი)- რეკლამების დაწკაპუნების მაჩვენებელი. გამოითვლება რეკლამის ჩვენებების რაოდენობაზე დაწკაპუნების რაოდენობის პროცენტულად. CTR განსაზღვრავს სარეკლამო კამპანიის ეფექტურობას.


ფორმულა: CTR = (დაწკაპუნებები/ჩვენებები)*100%

CPC (ღირებულებათითოდააწკაპუნეთ) - ღირებულება, რომელსაც რეკლამის განმთავსებელი იხდის რეკლამაზე დაწკაპუნებით საიტზე შემდგომი გადასვლით. CPC გვეხმარება სარეკლამო კამპანიის ეფექტურობის შეფასებაში, ასევე შემოთავაზებების კორექტირებაში. CPC-ზე გავლენას ახდენს რამდენიმე ფაქტორი - თავად რეკლამა, მისი ხარისხის ქულა (СR), ჩვენების რეგიონი, დრო, კონკურენტები, რომლებიც აჩვენებენ რეკლამას იმავე საკვანძო სიტყვებისთვის.


CPA (ღირებულებათითომოქმედება)– მოქმედების ღირებულება რეკლამის განმთავსებლის ვებსაიტზე. ამ შემთხვევაში, რეკლამის განმთავსებელი თავად წყვეტს რა მიიღოს, როგორც სასარგებლო მოქმედება. ეს შეიძლება იყოს "კონტაქტის გვერდის მონახულება" ან "გამოხმაურების ფორმის გაგზავნა". ეს ტერმინი ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას განსაზღვრისთვის CPL (ღირებულებათითოტყვია)- ეს არის ფასი პოტენციური კლიენტისთვის, რომელმაც დატოვა კონტაქტები ან დაუკავშირდა რეკლამის განმთავსებელს სხვა მოსახერხებელი გზით.



სასარგებლო ქმედებების სწორი თვალყურის დევნებისთვის, თქვენ უნდა დააყენოთ მიზანი Google Analytics-ში ან სხვა ანალიტიკურ სისტემაში, სადაც მოხდება მონაცემების დათვლა.


ასევე არსებობს სერვისები CPA ინდიკატორის ავტომატური გაანგარიშებისთვის - როგორიცაა K-50, Roistat და სხვა.

CPS (ღირებულებაგაყიდვაზე) - საქონლის/მომსახურების 1 ფასიანი შეკვეთის ღირებულება სარეკლამო წყაროებიდან. CPS გაანგარიშება მოსახერხებელია ონლაინ მაღაზიებისთვის ონლაინ გადახდით. დანარჩენისთვის საჭიროა ბოლოდან ბოლომდე ანალიტიკური სისტემა CRM ინტეგრაციით. CPS დაგეხმარებათ შეცვალოთ თქვენი სარეკლამო ბიუჯეტი და გაზარდოთ მისი ეფექტურობა.

CPO (შეკვეთის ღირებულება)- საქონლის/მომსახურების 1 შეკვეთის ღირებულება. განსხვავება ისაა, რომ CPO-ში, როგორც წესი, ყველა შეკვეთა, მათ შორის გადაუხდელიც, გათვალისწინებულია.


CPM (ღირებულება ათასწლეულზე) –ღირებულება 1000 ჩვენებაზე, განმარტება იმ რეკლამის განმთავსებლებისთვის, რომლებიც ზრუნავენ სარეკლამო მესიჯის საბოლოო მომხმარებლისთვის მიწოდებაზე, იმავდროულად, არ ამახვილებენ ყურადღებას რეკლამებზე დაწკაპუნებებზე და იხდიან მხოლოდ ყოველ 1000 შთაბეჭდილებას.


ფორმულა: CPM = რეკლამის განთავსების ღირებულება / პერსპექტიული კონტაქტების რაოდენობა * 1000

CPI (ინსტალაციის ღირებულება)- მობილური აპლიკაციის ინსტალაციის ღირებულება. CPI გაანგარიშება სასარგებლოა რეკლამის განმთავსებლებისთვის, რომელთა პროდუქტიც არის მობილური აპლიკაციები. CPI ზომავს აპლიკაციის ინსტალაციის ღირებულებას.


ზემოაღნიშნული პირობები დაგეხმარებათ თვალყური ადევნოთ თქვენი სარეკლამო კამპანიების ეფექტურობას, აირჩიოთ თქვენთვის საუკეთესო სარეკლამო მოდელები, ასევე გააკონტროლოთ და დაარეგულიროთ თქვენი სარეკლამო ბიუჯეტი.

მოგების გამოთვლის პირობები და ფორმულები

როცა ხარჯები გამოითვლება, ყველა მეწარმისთვის ყველაზე საინტერესო ნაწილი მოდის - მოგების გამოთვლა. ქვემოთ ნახავთ ფორმულებსა და განმარტებებს, რომლებიც გახდებიან თქვენი ერთგული თანაშემწეები.

რეკლამის ხარჯები გაყიდვებზე (A/S)- რეკლამის ეფექტურობის განსაზღვრა. მარტივი A/S ფორმულის გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ გამოთვალოთ მოგება დაწინაურებული პროდუქტიდან/მომსახურებიდან გამოკლებული ხარჯები, რომლებიც იხარჯება ამ პროდუქტის/მომსახურების მხარდასაჭერად. როგორც წესი, ინდიკატორი გამოითვლება კომპანიის წლიური ან საანგარიშო პერიოდისთვის.


სარეკლამო ხარჯზე დაბრუნება (ROAS)- განმარტება, რომელიც გვეხმარება გამოვთვალოთ რამდენი მოგება მიიღეთ სარეკლამო კამპანიებიდან. მაგალითად, თქვენ მიიღეთ 100 000 რუბლი მოგება რეკლამიდან, ხოლო 30 000 რუბლი დახარჯეთ რეკლამაში. ჩვენ განვიხილავთ: 100,000/30,000 = 3.3 რუბლს. თითოეული დახარჯულიდან მიიღეთ 1 რუბლი რეკლამისთვის.


ფორმულა: ROAS = მოგება/დანახარჯები სარეკლამო არხებზე


ROI (ინვესტიციის დაბრუნება)და ROMI (მარკეტინგის ინვესტიციის დაბრუნება)განსხვავდება ROAS-ისგან ღირებულების ნაწილის ზომით. ROMI-ში (ROI) ყველა მარკეტინგული ხარჯი გათვალისწინებულია ხარჯებად და არა მხოლოდ სარეკლამო არხები (მაგალითად, ვებსაიტის შექმნა, ახალი კრეატივის შემუშავება საჩვენებელი რეკლამისთვის და ა.შ.).


ფორმულა: ROMI (ROI) = მოგება/მარკეტინგის ხარჯები


რეკლამის ხარჯები მარჟამდე (A/M)- კიდევ ერთი განმარტება, რომელიც ეხმარება შეაფასოს რეკლამის მომგებიანობა, მაგრამ არა ხარჯები მოგებასთან მიმართებაში, არამედ ხარჯები მოგებასთან მიმართებაში, პროდუქტის/მომსახურების ღირებულების გამოკლებით, ანუ ინვესტიციის წმინდა ანაზღაურება.

EPC (მოგება თითო დაწკაპუნებაზე)- CPC ინდიკატორის მსგავსი ინდიკატორი, განსხვავება ისაა, რომ CPC არის თითო დაწკაპუნების ღირებულება, ხოლო EPC არის მოგება 100 ან 1000 დაწკაპუნებიდან.


ფორმულა: EPS = (გენერირებული მოგება/დაწკაპუნებების რაოდენობა) * 100 (ან 1000)

LTV (Lifetime Value)- არის კომპანიის მთლიანი მოგება, რომელიც მიღებულია ერთი კლიენტისგან მასთან მუშაობის მთელი პერიოდის განმავლობაში. ინდიკატორი იძლევა ნათელ გაგებას ინვესტიციის ანაზღაურების შესახებ მოზიდულ კლიენტზე.


ფორმულა: LTV = შემოსავალი 1 კლიენტიდან თანამშრომლობის მთელი პერიოდის განმავლობაში - კლიენტის მოზიდვისა და შენარჩუნების ღირებულება.

KPIარის ძირითადი მაჩვენებელი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ შეაფასოთ სამუშაოს ეფექტურობა მიზნების მისაღწევად. KPI განისაზღვრება ინდივიდუალურად სპეციალისტთან და რეკლამის განმთავსებელთან, მიმდინარე და სასურველი მაჩვენებლების შესაბამისად.

ამ სტატიაში შევეცადეთ რაც შეიძლება მეტი გვეთქვა ინტერნეტ მარკეტინგის ძირითადი ტერმინებისა და ფორმულების შესახებ, რათა შეაფასოთ თქვენი სარეკლამო კამპანიების ამჟამინდელი მდგომარეობა, ასევე გაიგოთ მარკეტინგის სპეციალისტების ენა. მაღალი ქულები შენთვის!


Მალე გნახავ!

ბევრი ონლაინ მარკეტინგი ხშირად აწყდება სხვადასხვა ტიპის რეკლამისთვის თითო დაწკაპუნების ღირებულების გამოთვლას. რა არის CPC? ეს აბრევიატურა ინგლისურად ჟღერს (CPC) Cost Per Click - ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე. Რისთვის არის? CPC გაანგარიშება დაგვეხმარება თითო დაწკაპუნებით ღირებულების დადგენაში, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ინდიკატორი, რომელიც გავლენას ახდენს მთლიანად სარეკლამო წყაროს ეფექტურობაზე.

ფაქტობრივად, დაწკაპუნების ღირებულების გამოთვლა ძალიან მარტივი ოპერაციაა, სადაც საკმარისია ვიცოდეთ სარეკლამო მასალების განთავსების ღირებულება და მათზე დაწკაპუნების რაოდენობა. მარტივად რომ ვთქვათ, CPC გაანგარიშების ფორმულა ასე გამოიყურება:

ახლა თქვენ არ უნდა გქონდეთ შეკითხვა, თუ როგორ გამოვთვალოთ CPC. აუცილებელია გავიგოთ, რატომ არის CPC ინდიკატორი ასეთი მნიშვნელოვანი და რატომ არის საჭირო.

CPC გაანგარიშების მაგალითები

შედეგის დასაფიქსირებლად, თქვენ უნდა ივარჯიშოთ გამოთვლებში. თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ თითოეული გამოთვლა ზემოთ მოცემულ კალკულატორზე, რათა დარწმუნდეთ, რომ ისინი სწორია.

Ისე, მაგალითი #1: წარმოვიდგინოთ, რომ თქვენ განათავსეთ ბანერი საიტზე 6500 რუბლით თვეში. გასული თვის განმავლობაში თქვენ მიიღეთ 532 დაწკაპუნება ამ ბანერიდან თქვენს საიტზე. მოდით გამოვთვალოთ ამ ბანერზე დაწკაპუნების საშუალო ღირებულება:

CPC = 6500 რუბლი / 532 დაწკაპუნებით.
CPC = 12,22 რუბლი 1 დაწკაპუნებისთვის.

საერთო ჯამში, CPC გაანგარიშების ფორმულის გამოყენებით, ჩვენ დავადგინეთ, რომ ამ ბანერზე დაწკაპუნება საშუალოდ 12,22 რუბლს შეადგენს. როგორ ფიქრობთ, კარგი ფასია თუ არა?

სანამ ამ შედეგზე ფიქრობთ, გაითვალისწინეთ მეორე მაგალითი: თქვენ განათავსეთ განცხადება სოციალურ ქსელ Vkontakte-ზე. თქვენ იხდით 5,12 დოლარს 1000 რეკლამის ჩვენებაზე. 25000 შთაბეჭდილების შემდეგ რეკლამაზე 14-მა ადამიანმა დააკლიკა. მოდით გამოვთვალოთ ამ რეკლამაზე დაწკაპუნების ღირებულება:

როგორც ხედავთ, ჩვენ არ გვაქვს ამ რეკლამის განთავსების საბოლოო ღირებულება, მაგრამ არსებობს მთელი რიგი ინდიკატორები, რომლებიც დაგვეხმარება ამის დადგენაში. არსებობს ასეთი კონცეფცია. ჩვენ ვიყენებთ მას რეკლამის ღირებულების დასადგენად.

როგორც ხედავთ, თითო დაწკაპუნების ღირებულება კიდევ უფრო დაბალია. მაგრამ მოდით ვუპასუხოთ შემდეგ კითხვას:

CPC მეტრიკა - შეგიძლიათ მასზე ფოკუსირება?

თავისთავად, CPC არის ძლიერი ინსტრუმენტი სარეკლამო კამპანიების შესაფასებლად. დაწკაპუნებები 3, 7, 10 რუბლისთვის - იაფი, მაგარი და მშვენიერი. და ყველაფერი კარგად იქნება, მაგრამ რა მოხდება, თუ ეს დაწკაპუნებები არ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია, არამედ შემთხვევითი მომხმარებლები, რომლებიც შეიძლება არც კი დაინტერესდნენ თქვენი რეკლამებით? გამოდის, რომ რეალური, მიზნობრივი დაწკაპუნების ფასი იზრდება. ამრიგად, CPC ასევე იზრდება, რადგან არასწორი გადასვლები აღმოფხვრილია. Რა უნდა ვქნა?

სწორედ აქ შემოდის ცნება „ ” ან მოქმედება. სამიზნე მოქმედებებია:

  • უკუკავშირის ფორმის შევსება;
  • ზარი;
  • გამოძახების შეკვეთა;
  • საქონლის შეძენა;
  • კონკრეტული გვერდის მონახულება;
  • ფასების სიის ჩამოტვირთვა და ა.შ.

თუ თქვენს რეკლამებზე დაწკაპუნებები იწვევს მიზანმიმართულ ქმედებებს, ანუ კონვერტაციებს, მაშინ თქვენ მოხვდით თქვენს სამიზნე აუდიტორიაზე და თქვენი CPC პირდაპირ გავლენას ახდენს თქვენს ROI-ზე. სწორად გადაფურცლით, შეგიძლიათ გაიგოთ სარეკლამო არხის ნამდვილი ეფექტურობა.

ასე დავადგინეთ, რომ თითო დაწკაპუნების ღირებულება გავლენას ახდენს სარეკლამო კამპანიის ღირებულებაზე. რაც უფრო დაბალია CPC, მით უკეთესი, მით უმეტეს, თუ ეს დაწკაპუნებები გარდაიქმნება. არ დაგავიწყდეთ როგორ სწორად გამოთვალოთ CPC - ეს დაგეხმარებათ თქვენს მუშაობაში.

CPC ონლაინ რეკლამაში

რა არის CPC რეკლამაში - ეს კითხვა აუცილებლად დააინტერესებს ვებმასტერს, რომელიც პირველად წააწყდა მისი საიტის მონეტიზაციის აუცილებლობას. ტერმინი „CPC“ არის ინგლისური გამოთქმის „Cost Per Click“ შემოკლება, რაც ნიშნავს „ფასს თითო დაწკაპუნებაზე“. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, CPC არის ფული, რომელსაც რეკლამის განმთავსებელი იხდის ვიზიტორის გადარიცხვისთვის იმ ვებ რესურსის მფლობელზე, რომელზეც განთავსებულია ბმული ან ბანერი.

საინტერესოა! ეს არ არის ის, რომ CPC არის კარგი გზა ახალგაზრდა ვებსაიტების ან ბლოგების მონეტიზაციისთვის. გაითვალისწინეთ, რომ თითო დაწკაპუნების ღირებულება ჩვეულებრივ რამდენიმე ცენტია. მყარი შემოსავლის მისაღებად, თქვენ უნდა გქონდეთ ვებ რესურსი დიდი ტრაფიკით.

მეტი ვიდეო ჩვენს არხზე - ისწავლეთ ინტერნეტ მარკეტინგი SEMANTICA-სთან ერთად

რა განსაზღვრავს საშუალო CPC-ს

არსებობს რამდენიმე კრიტერიუმი, რომელიც გავლენას ახდენს თითო დაწკაპუნების ღირებულებაზე. ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორია საიტის თემა. კომერციული პროექტები, რომლებიც ეძღვნება ინვესტიციებს, ფინანსებს, მშენებლობას და ა.შ., მათ მფლობელებს გაცილებით მეტი მოგება მოაქვს, ვიდრე გასართობი ან „ქალთა“ საიტები. ვებსაიტის თემატური კუთვნილების გარდა, CPC ინდიკატორზე გავლენას ახდენს შემდეგი კრიტერიუმები:

  • დღის დრო;
  • ინტერნეტ მომხმარებლის გეოგრაფიული მდებარეობა;
  • საკვანძო ფრაზა;
  • ვებ რესურსის ავტორიტეტი სისტემაში.
.

რას მოაქვს CPC რეკლამა რეკლამის განმთავსებელს და ვებმასტერს?

ამ სარეკლამო ინსტრუმენტის გამოყენებით, რეკლამის განმთავსებელი იღებს შემდეგ სარგებელს:

  • ბიუჯეტის მოქნილი განაწილების შესაძლებლობა;
  • სარეკლამო კამპანია შეიძლება შეწყდეს ნებისმიერ დროს;
  • გადახდა ხდება მხოლოდ დაწინაურებულ საიტზე ფაქტობრივი გადასვლებისთვის;
  • სარეკლამო კამპანიის ეფექტურობის სწრაფად შეფასება შესაძლებელია.

გასათვალისწინებელია, რომ კონტექსტური სარეკლამო ქსელები აწესებენ გარკვეულ მოთხოვნებს მიღებულ საიტებთან მიმართებაში. უპირველეს ყოვლისა, ვებ რესურსი უნდა შეესაბამებოდეს შვილობილი პროგრამის წესებს და არ არღვევდეს კანონის მოთხოვნებს. შეზღუდვები ასევე შეიძლება დაწესდეს საიტის ტრაფიკზე, მის თემატიკაზე. აზარტული თამაშების, ფარმაკოლოგიის და ა.შ. საიტები, როგორც წესი, მიეკუთვნება „აკრძალულ“ კატეგორიას.

საიტის შემოსავალი დამოკიდებულია არა მხოლოდ დაწკაპუნების ღირებულებაზე, არამედ CTR მნიშვნელობაზე (ვიზიტორთა გადასვლების რაოდენობა 1000 რეკლამის ჩვენებაზე). CTR-ის გასაუმჯობესებლად შეგიძლიათ ექსპერიმენტი გააკეთოთ სარეკლამო ერთეულების განთავსებაზე და მათ ვიზუალურ მახასიათებლებზე.

კონტექსტური ან ინტერნეტში რეკლამის ჩვენების დაგეგმვისას, რეკლამის განმთავსებლები უზრუნველყოფენ გარკვეულ ბიუჯეტს ამ კომპანიებისთვის. ამიტომ მათ სურთ ნახონ სად იხარჯება მათი ფული.
რეკლამის განმთავსებლისთვის კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ როგორ უნდა ჩადოთ ინვესტიცია სარეკლამო კამპანიაში, რათა ის იყოს მაქსიმალურად ეფექტური, ეკონომიურად დაიხარჯოს ფული და მომხმარებლები მაქსიმალურად მიიზიდონ საიტმა.
ჩატარებული სარეკლამო კამპანიების შესახებ ანგარიშების გასაგებად, ისევე როგორც მათი დაგეგმვა, არსებობს სარეკლამო სტრატეგიების გაზომვის ისეთი პარამეტრები, როგორიცაა CPM, CTR და CPC ინდიკატორები.
CPM და CPC არის პროფესიონალური ტერმინები ფასების მოდელებისთვის, გადახდის ვარიანტები ონლაინ რეკლამისთვის. CTR არის ინტერნეტში რეკლამის ეფექტურობის მაჩვენებელი.

რა არის CPM?

CPM ("ღირებულება ათას შთაბეჭდილებაზე" ან "ღირებულება მილზე") არის ინდიკატორი ონლაინ რეკლამაში, რომელიც მიუთითებს ღირებულებაზე 1000 ბანერის ჩვენებაზე ან

რეკლამები. ანუ ზუსტად რამდენ ფულს გადაუხდის რეკლამის განმთავსებელი იმ საიტის მფლობელს, სადაც ბანერი ან რეკლამა უნდა განთავსდეს, რათა რეკლამა 1000-ჯერ აჩვენოს სამიზნე აუდიტორიას.
CPM ინდიკატორის მახასიათებლები:

  • თითოეული შთაბეჭდილება დათვლილია და შეჯამებულია. სურს თუ არა მომხმარებელს დააწკაპუნოს რეკლამაზე და მიჰყვეს რეკლამის განმთავსებლის საიტის ბმულს - არანაირი გარანტია არ არსებობს.
  • როდესაც იხდით შთაბეჭდილებებისთვის, დაწკაპუნებები უფასოა.
  • რეკლამის ჩვენების შესაძლებლობა ექსკლუზიურად სამიზნე აუდიტორიის წინაშე, წინასწარ შესწავლილი საიტის დასწრება. თუ პლატფორმის საიტი ითვალისწინებს ვიზიტორების შესახებ მონაცემების შეგროვების შესაძლებლობას (მაგალითად, სქესი, ასაკი, პროფესია, გეოგრაფია რეგისტრაციის დროს), მაშინ დამსაქმებელს შეუძლია დააყენოს პარამეტრები, რომლის მიხედვითაც მისი რეკლამა ნაჩვენები იქნება მხოლოდ ყველაზე პერსპექტიული ვიზიტორებისთვის. მისი გადმოსახედიდან. ეს ნიშნავს, რომ ბიუჯეტი უფრო რაციონალურად დაიხარჯება.
  • შთაბეჭდილებებისთვის გადახდის მეთოდის არჩევისას უნდა გაითვალისწინოთ დონორის საიტზე აუდიტორიის აქტივობა. რაც უფრო აქტიურია მომხმარებლები, მით უფრო ხშირად ეჩვენებათ ერთი და იგივე რეკლამა, შესაბამისად, ფული უფრო სწრაფად იხარჯება, ხოლო „მაყურებლების“ წვდომა უფრო მცირეა.

რა არის CPS?

CPC ("ფასი თითო დაწკაპუნებაზე") არის რეკლამაზე თითოეული დაწკაპუნების ღირებულება რეკლამის განმთავსებლის ვებსაიტზე მომხმარებლის შემდგომ გადასვლასთან ერთად.
CPC ინდიკატორის მახასიათებლები:

  • 90%-ში ნამდვილად დაინტერესებული მომხმარებლები დააწკაპუნებენ სარეკლამო ერთეულზე. და ეს ნიშნავს, რომ დაწკაპუნებებისთვის გადახდა საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ უფრო ლოიალური აუდიტორია.
  • საიტზე მომხმარებლების ყოველი ვიზიტისთვის გადახდისას, ყოველთვის არსებობს ამ შესაძლებლობის ბოროტად გამოყენების რისკი (მაგალითად, კონკურენტების მიერ ბიუჯეტის ცარიელი „დაწკაპუნება“). დონორთა საიტების უმეტესობა იცავს რეკლამის განმთავსებლების ფულს ასეთი შემთხვევებისგან (ისინი ბლოკავენ სახსრებს, თუ იგივე მომხმარებელი ძალიან „აინტერესებს“ რეკლამით), მაგრამ ჯერ ვერავინ მოახერხა უსაქმური ცნობისმოყვარეობის პრობლემის გადაჭრა.
  • თითო დაწკაპუნებით გადახდისას, დონორი საიტები აწვდიან სტატისტიკურ ინფორმაციას თითოეული მომხმარებლის შესახებ, ვინც დააწკაპუნა სარეკლამო ბმულზე. ამრიგად, რეკლამის განმთავსებელს აქვს შესაძლებლობა გაიგოს, რომელი აუდიტორია არის დაინტერესებული მისი რეკლამით. რა თქმა უნდა, სტატისტიკური მონაცემები შემოიფარგლება მხოლოდ იმ ინფორმაციით, რომელიც თითოეულმა მომხმარებელმა დატოვა საიტზე საკუთარი თავის შესახებ.

რა არის CTR?

CTR („დაწკაპუნების კოეფიციენტი“ ან „დაწკაპუნების კოეფიციენტი“) არის დონორების საიტის მომხმარებლების მიერ რეკლამებზე, ბანერებზე, ტიზერებზე ან ტექსტურ ბმულებზე დაწკაპუნების საერთო რაოდენობის პროცენტი, მათი შთაბეჭდილებების რაოდენობაზე. რაც უფრო მაღალია ეს მაჩვენებელი, მით უფრო პერსპექტიული იქნება რეკლამის პლატფორმა.
CTR არის მთლიანობაში სარეკლამო კამპანიის, თითოეული დონორის საიტის და თითოეული რეკლამის ეფექტურობის შეფასება.
თითოეული ინდივიდუალური სარეკლამო პლატფორმის CTR-ის ცოდნა (რას აკეთებენ მომხმარებლები იქ უფრო ხშირად - უყურებენ ან აწკაპუნებენ), შეგიძლიათ გამოთვალოთ ხარჯები, შეადგინოთ წინასწარი სარეკლამო შეფასება და გადაწყვიტოთ ფასების მოდელი.

ბმულები

ეს არის ნამუშევარი ენციკლოპედიური სტატიისთვის ამ თემაზე. თქვენ შეგიძლიათ წვლილი შეიტანოთ პროექტის განვითარებაში პუბლიკაციის ტექსტის გაუმჯობესებით და პროექტის წესების შესაბამისად. თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ მომხმარებლის სახელმძღვანელო

ხშირად, ტენდერის დროს - დაწკაპუნების ღირებულება, ადამიანები ხელმძღვანელობენ ინტუიციით. ეს ასევე ეხება დაწკაპუნების ღირებულების დაყენებას Yandex Direct-ში და Google Adwords-ში და ზოგადად ნებისმიერ სარეკლამო სისტემაში.

შედეგად მიიღება ასეთი დიალოგი:

— ჩვენ შეგვიძლია გადავიხადოთ არაუმეტეს 30 მანეთი თითო დაწკაპუნებით.
- რატომ 30 მანეთი? რატომ არა 130?
— არ ვიცი, მგონი ნორმალური ფასია.

თითო დაწკაპუნების ღირებულების გამოსათვლელად გჭირდებათ შემდეგი საწყისი პარამეტრები:

ასეთი გათვლებით ჩვენ ყოველთვის უარესობისკენ ვიხრებით - ვიყენებთ ხარჯების ოდნავ მაღალ დონეს ან გაყიდვების მოსალოდნელ ოდნავ დაბალ რაოდენობას.

  • წმინდა მოგება ერთი შეკვეთიდან, როგორც სხვაობა საქონლის ღირებულებასა და ფასს შორის. ამ ინდიკატორის გაანგარიშებისას გაითვალისწინეთ უარი და შეკვეთებზე დაბრუნება.
  • შესწავლილი საიტის კონვერტაცია არის ვიზიტორთა თანაფარდობა, რომლებმაც განახორციელეს შესყიდვა საიტის ვიზიტორთა საერთო რაოდენობასთან.
    თუ ეს მნიშვნელობა ჯერ არ არის ცნობილი, მაშინ შეგიძლიათ მოძებნოთ საშუალო სტატისტიკური მაჩვენებლები თქვენი ინდუსტრიისთვის, მაგალითად, ონლაინ მაღაზიისთვის 2%, სადესანტო გვერდისთვის 4%. უნდა გვახსოვდეს, რომ შეცდომა აქ შეიძლება დიდად იმოქმედოს შედეგზე.

დაწკაპუნების ღირებულების გამოთვლის ფორმულა:

მოდით შევხედოთ მაგალითს:

  • წმინდა მოგება ერთი შეკვეთიდან არის 250 რუბლი
  • მაღაზიის კონვერტაცია - 1.5%

ჩვენ ვიანგარიშებთ თითო დაწკაპუნების ღირებულებას ფორმულის გამოყენებით:

CPC = წმინდა მოგება * კონვერტაცია / 100.

აქედან გამომდინარე, ჩვენ ვიღებთ: CPC = 250 * 1.5 / 100 = 3 რუბლი 75 კაპიკი.

ეს არის მაქსიმალური დასაშვები ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე, რომლის დროსაც თქვენი მომგებიანობა იქნება 0%. შეამცირეთ თქვენი ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე N პროცენტით. ეს პროცენტები იქნება თქვენი სავარაუდო მოგება.

ამ ფასად ტრაფიკი არ იქნება...

შეიძლება გაჩნდეს კითხვა, რა უნდა გავაკეთოთ ასეთ დაწკაპუნების ფასთან, რადგან არ იქნება ტრაფიკი, მაგალითად, Yandex Direct-ზე, ასეთი განაკვეთით?

  • მომგებიანობის გაზრდა
    შეგიძლიათ გაზარდოთ მარკირება საქონელზე, შეცვალოთ ასორტიმენტი, შეამციროთ ხარჯები და ა.შ.
  • ყიდის
    გადაყიდეთ საიტზე და ტელეფონით შეკვეთის დადასტურებისას. სინამდვილეში, ეს არის მომგებიანობის გაზრდის ერთ-ერთი გზა.
  • გაზარდეთ ვებსაიტის კონვერტაცია
    იმუშავეთ ინტერფეისზე, შეამოწმეთ ვიჯეტები, უზრუნველყოთ მომხმარებლის მხარდაჭერა, შესთავაზეთ საქონელი კარგ ფასად…
  • იპოვეთ იაფი ან უფასო ტრაფიკი, რომელშიც მითითებული კონვერტაციის მნიშვნელობა შეინახება.
  • არ დაივიწყოთ მომხმარებლები, რომლებმაც უკვე იყიდეს. ან არ იყიდა. განახორციელეთ განმეორებითი გაყიდვები, გამოიყენეთ ელექტრონული ფოსტის საინფორმაციო ბიულეტენი, დარეკეთ და შეახსენეთ საკუთარი თავის შესახებ. ზოგადად, იმუშავეთ კლიენტთა ბაზასთან.

მნიშვნელოვანი წერტილი. თითო დაწკაპუნების ღირებულება გამოითვლება თითოეული სარეკლამო არხისთვის და სარეკლამო არხის თითოეული ინსტრუმენტისთვის ცალკე. იმის გამო, რომ საიტის კონვერტაცია Yandex Direct საძიებო კამპანიისთვის, Yandex Direct YAN სარეკლამო ქსელისთვის,