Cili është ndryshimi midis cpc dhe cpa. Si të përcaktoni koston për klikim (CPC) për reklamat

Shumë tregtarë në internet shpesh përballen me nevojën për të llogaritur koston për klikim për lloje të ndryshme reklamash. Çfarë është CPC? Kjo shkurtesë në anglisht tingëllon si (CPC) Kosto për Klikim - kosto për klikim. Për çfarë është? Llogaritja e CPC do të na ndihmojë të përcaktojmë koston për klikim, një nga treguesit e rëndësishëm që ndikon në efektivitetin e një burimi reklamimi në tërësi.

Në fakt, llogaritja e kostos së një klikimi është një operacion shumë i thjeshtë, ku mjafton të dihet kostoja e vendosjes së materialeve reklamuese dhe numri i klikimeve të bëra në to. E thënë thjesht, formula e llogaritjes së CPC duket si kjo:

Tani nuk duhet të keni pyetje se si të llogaritni CPC. Është e nevojshme të kuptohet pse treguesi CPC është kaq i rëndësishëm dhe pse është i nevojshëm.

Shembuj të llogaritjes së CPC

Për të rregulluar rezultatin, duhet të praktikoni llogaritjet. Mund të kontrolloni secilën nga llogaritjet në kalkulatorin e mësipërm për t'u siguruar që ato janë të sakta.

Kështu që, shembulli #1: Le të imagjinojmë që keni vendosur një baner në faqe për 6500 rubla në muaj. Gjatë muajit të kaluar, keni marrë 532 klikime nga ky banderolë në faqen tuaj. Le të llogarisim koston mesatare të një klikimi në këtë baner:

CPC = 6500 rubla / 532 klikime.
CPC = 12,22 rubla për 1 klikim.

Në total, duke përdorur formulën e llogaritjes së CPC, përcaktuam që një klikim në këtë flamur kushtonte mesatarisht 12.22 rubla. Si mendoni, është një çmim i mirë apo jo?

Ndërsa jeni duke menduar për këtë rezultat, merrni parasysh shembullin e dytë: keni vendosur një reklamë rrjet social Në kontakt me. Ju paguani 5,12 dollarë për 1000 përshtypje reklamash. Pas 25,000 përshtypjeve, 14 persona klikuan në reklamë. Le të llogarisim koston e klikimeve në këtë reklamë:

Siç mund ta shihni, ne nuk kemi koston përfundimtare të vendosjes së kësaj reklame, por ka një sërë treguesish që do të na ndihmojnë ta përcaktojmë këtë. Ekziston një koncept i tillë. Ne e përdorim atë për të përcaktuar koston e reklamimit.

Siç mund ta shihni, kostoja për klikim është edhe më e ulët. Por le t'i përgjigjemi pyetjes së mëposhtme:

Metrikë CPC - a mund të përqendroheni në të?

Në vetvete, CPC është një mjet i fuqishëm për vlerësimin e fushatave reklamuese. Klikime për 3, 7, 10 rubla - të lira, të lezetshme dhe të mrekullueshme. Dhe gjithçka do të ishte mirë, por çka nëse këto klikime nuk janë audienca juaj e synuar, por përdoruesit e rastësishëm që mund të mos jenë as të interesuar për reklamat tuaja? Rezulton se çmimi për një klikim të vërtetë dhe të synuar po rritet. Kështu rritet edhe CPC, sepse eliminohen tranzicionet e pasakta. Çfarë duhet bërë?

Këtu hyn në lojë koncepti " " ose Veprimi. Veprimet e synuara janë:

  • plotësimi i formularit të komenteve;
  • thirrje;
  • urdhër kthimi në telefon;
  • blerja e mallrave;
  • duke vizituar një faqe të caktuar;
  • shkarkimi i një liste çmimesh, etj.

Nëse klikimet në reklamat tuaja çojnë në veprime të synuara, pra konvertime, atëherë ju keni arritur audiencën tuaj të synuar. audienca e synuar dhe CPC-ja juaj ndikon drejtpërdrejt ROI-në tuaj. Duke rrëshqitur saktë, mund të kuptoni efektivitetin e vërtetë të kanalit të reklamimit.

Kështu përcaktuam se kostoja për klikim ndikon në koston e një fushate reklamuese. Sa më i ulët të jetë CPC, aq më mirë, veçanërisht nëse ato klikime po konvertohen. Mos harroni se si të llogaritni saktë CPC - kjo do t'ju ndihmojë në punën tuaj.

md. Chernaya Rechka, 15 Shën Petersburg, Rusi 8 812 497 19 87

Si të përcaktoni koston për klikim (CPC) për reklamat


SHPERNDAJE

Si e përcaktoni koston për klikim (CPC) për reklamat tuaja?

Një nga pyetjet më të shpeshta. Në përgjithësi, ju duhet të kuptoni se sa para keni ...

"E megjithatë," ju pyesni ...

Ky artikull do t'ju japë përgjigjen.

Që ta kuptoni, nuk do të jetë e mundur ta përcaktoni këtë me saktësi, sepse. Çdo biznes ka nuancat e veta. Pra, paraprakisht marrim të drejtën e një gabimi.

Në këtë artikull, ne do të shikojmë se si mund të përcaktoni koston për klikim në tuaj fushatat reklamuese në internet dhe më gjerë.

Formula ROI (kthimi nga investimi).

Ju jeni në biznes për të fituar para. Për ta bërë këtë, duhet të siguroheni që paratë që investoni krijojnë flukse parash pozitive.

Për të kuptuar se si ndodh kjo, do t'ju duhet të llogaritni ROI (kthimin nga investimi).

E thënë thjesht, ROI i përgjigjet pyetjes: "A po fitoj më shumë para sesa investoj në biznesin tim?"

Përtej kësaj, ROI do t'ju tregojë gjithashtu shumën e kthimit pozitiv (ose negativ) të investimit. Kjo është, sa para fitoni (ose humbni) në lidhje me investimin tuaj.

Le të shohim një shembull.

Le të themi se blini aksione me vlerë 1000 dollarë. Dy muaj më vonë, ju shisni të njëjtat aksione për 1300 dollarë.

Cili ishte kthimi juaj nga investimi?

Këtu është formula e ROI:


ROI=(fitimi - kosto)/shuma e investimit*100%

Tani me numra. Kthimi i investimit është 1,300 dollarë (shitje aksionesh) dhe vlera e investimit është 1,000 dollarë (kosto e aksionit).

ROI = ($1300 - $1000) / $1000 = 0,3 ose 30%

Mori 30%. Kjo për shkak se ROI matet gjithmonë si përqindje.

Nëse kthimi nga investimi është pozitiv (si në këtë rast), atëherë investimi është fitimprurës. Sepse ju merrni më shumë para sesa vendosni.

Nëse kthimi i investimit është negativ, atëherë investimi nuk është fitimprurës.

Le të shohim një shembull të një ROI negative.

Le të themi se blini aksione për 1000 dollarë. Dhe u detyrua t'i shiste për 700 dollarë.

ROI = (700 - 1000 dollarë) / 1000 = -0,3 ose -30%.

Ju keni shpenzuar 30% për këtë investim.

Është e rëndësishme të mbani parasysh formulën ROI kur llogaritni koston për klikim.

CPC

Shumë platforma ku mund të reklamoni ndjekin këtë model. Kjo do të thotë që ju paguheni vetëm për dikë që klikon në reklamën tuaj.

Dhe nëse reklama juaj shfaqet një milion herë dhe askush nuk e klikon, atëherë nuk paguani asgjë. Sigurisht, ky është një sinjal që ju duhet të punoni në cilësinë e reklamës suaj..

Nga rruga, CPC është një nga arsyet pse reklamimi në internet është kaq tërheqës. Ju paguani për reklamën tuaj vetëm kur klientët potencial klikoni mbi të dhe studioni ofertën tuaj.


Sa vlen çdo klikim? Ndryshe.

Norma varet nga kërkesa. Sa më shumë njerëz që duan të bëjnë ofertë për një fjalë kyçe të caktuar, aq më e lartë është kostoja për klikim.

E gjitha varet nga kërkesa aktuale dhe popullariteti i fjalëve kyçe që synoni.

Cila është norma juaj e konvertimit?

Atëherë duhet të kuptoni se cila është norma juaj e konvertimit. Kjo është përqindja e njerëzve që klikojnë në reklamën tuaj dhe bëjnë një blerje..

Fatkeqësisht, jo të gjithë ata që klikon në reklamën tuaj do të blejnë produktin ose shërbimin tuaj.

Kjo do të thotë që kostoja për klikim nuk është e njëjtë me koston për shitje.


Shembull.

Le të themi se jeni duke shitur këpucë, kostoja e reklamës është 1,25 dollarë për klikim. Duket se ky është një çmim i përballueshëm për t'u paguar për klikim, sepse tashmë keni një marzh fitimi prej 17 dollarësh për çdo palë këpucë që shisni.

Jo gjithmone.

Duhet t'i hidhni një sy shkalla e konvertimit. Nëse vetëm një në çdo dhjetë njerëz që klikojnë në reklamën tuaj blen këpucë, atëherë ju po paguani me të vërtetë 12,50 dollarë (1,25 x 10) për shitje.

Tani llogarisni përsëri. Është 17 - 12,50 dollarë. Kjo ju lë me një fitim më të vogël prej 4,50 dollarë.

Mund ta përballoni?

Kjo është një pyetje që ju do të duhet të përgjigjeni për veten tuaj.

E juaja Shkalla e konvertimit dhe kostoja për klikim lidhen drejtpërdrejt me kthimin e investimit (ROI).

CPC mesatare e Google AdWords sipas industrisë

Është gjithashtu e rëndësishme të kuptohet se AdWords ofron si reklama kërkimi (kontekstuale) ashtu edhe reklama të rrjetit të shfaqjes (banderolat).

Kostoja mesatare për klikim në të gjitha fushat është 2,32 dollarë për reklamat kontekstuale dhe 0,58 dollarë për mediat (banderolat).

Le të hedhim një vështrim në mesataret e industrisë për koston për klikim të Google AdWords.

Shërbimet e avokatit - 1,72 dollarë (kontekstuale) dhe 0,32 dollarë (banderola)

Auto - 1,43 $ (kontekstual) dhe 0,39 $ (banderola)

B2B - 1,64 dollarë (kërkim) dhe 0,37 dollarë (banderola)

Shërbimet e konsumatorit - 3,77 dollarë (kontekstual) dhe 0,69 dollarë (banderola)

Faqet e takimeve - 0,19 dollarë (kontekstuale) dhe 0,18 dollarë (banderola)

E-commerce - 88 dollarë (kërkim) dhe 0,29 dollarë (banderola)

Arsimi - 1,74 $ (kontekstual) dhe 0,40 $ (pankarta)

Shërbimet e punësimit - 0,20 dollarë (kontekstual) dhe 1,66 dollarë (banderola)

Financa dhe Sigurime - 3,72 $ (kontekstual) dhe 0,72 $ (banderola)

Shëndeti dhe mjekësia - 3,17 dollarë (kontekstual) dhe 0,70 dollarë (pankarta)

Produktet – 3,19 dollarë (kontekstual) dhe 0,70 dollarë (banderola)

Shërbimet industriale - 2,00 dollarë (kontekstual) dhe 0,60 dollarë (banderola)

Djathtas - 5,88 $ (kontekstual) dhe 0,60 $ (banderola)

Pasuri të paluajtshme – 1,81 dollarë (kontekstual) dhe 0,88 dollarë (banderola)

Teknike – 1,78 dollarë (kërkim) dhe 0,20 dollarë (banderola)

Udhëtim dhe mikpritje - 1,55 dollarë (kontekstual) dhe 0,24 dollarë (pankarta)

Reklamat e shfaqura priren të kushtojnë shumë më pak se reklamat e kërkimit. Pse eshte kjo?

Kjo është për shkak se reklamat e kërkimit mund të përdoren për njerëzit kur ata janë në prag të blerjes. Pra çmimi është më i lartë.

Për shembull nëse shisni kamera, ndoshta dëshironi të shfaqni një reklamë për fjalën kyçe "kamera të lira".

Per cfare? Sepse kushdo që kërkon "kamera të lira" është pothuajse me siguri i interesuar të bëjë një blerje.

Nga ana tjetër, reklamat e ekranit (banderolat) shfaqen kur njerëzit shohin një faqe dhe nuk janë domosdoshmërisht të interesuar të blejnë menjëherë.

Ndodh shpesh që reklamat e ekranit përdoren për ri-targeting (ose për njerëzit që kanë ndërvepruar tashmë me markën).

Kostoja mesatare për klikim në Facebook sipas industrisë

Një tjetër mundësi e shkëlqyer kur bëhet fjalë për reklamat në internet është Facebook. Kjo është për shkak se ju mund të synoni reklamat për njerëzit bazuar në demografinë dhe interesat.

Kostoja mesatare për klikim në Facebook është 1,72 dollarë.

Shpesh, kur ofertoni - kosto për klikim, njerëzit udhëhiqen nga intuita. Kjo vlen edhe për përcaktimin e kostos për klikim në Yandex Direct dhe në Google Adwords dhe në përgjithësi në çdo sistem reklamimi.

Kjo rezulton në një dialog si ky:

— Ne mund të paguajmë jo më shumë se 30 rubla për klikim.
- Pse 30 rubla? Pse jo 130?
— Nuk e di, mendoj se është një çmim normal.

Për të llogaritur koston për klikim, ju nevojiten parametrat fillestarë të mëposhtëm:

Me llogaritje të tilla, ne gjithmonë anojmë për keq - përdorim një nivel pak më të lartë të kostove ose një numër pak më të ulët të pritshëm shitjesh.

  • Fitimi neto nga një porosi, si diferenca midis çmimit të kostos dhe çmimit të mallit. Kur llogaritni këtë tregues, merrni parasysh refuzimet dhe kthimet në porosi.
  • Konvertimi i faqes në studim është raporti i vizitorëve që kanë bërë një blerje me numrin total të vizitorëve të faqes.
    Nëse kjo vlerë nuk dihet ende, atëherë mund të kërkoni mesataret statistikat për industrinë tuaj, për shembull, për një dyqan online 2%, për një faqe ulje 4%. Duhet të kihet parasysh se gabimi këtu mund të ndikojë shumë në rezultatin.

Formula për llogaritjen e kostos së një klikimi:

Le të hedhim një vështrim në një shembull:

  • Fitimi neto nga një porosi është 250 rubla
  • Konvertimi i dyqanit - 1,5%

Ne llogarisim koston për klikim duke përdorur formulën:

CPC = Fitimi neto * Konvertimi / 100.

Prandaj, marrim: CPC = 250 * 1.5 / 100 = 3 rubla 75 kopecks.

Kjo është kostoja maksimale e lejueshme për klikim, në të cilën përfitimi juaj do të jetë 0%. Ulni koston tuaj për klikim me N përqind. Këto përqindje do të jenë fitimi juaj i vlerësuar.

Me këtë çmim nuk do të ketë trafik...

Mund të lindë pyetja, çfarë të bëni me një çmim të tillë klikimi, sepse nuk do të ketë trafik, për shembull, në Yandex Direct, me një normë të tillë?

  • Rritja e përfitimit
    Ju mund të rrisni markimin e mallrave, të ndryshoni asortimentin, të zvogëloni kostot, etj.
  • Shitet lart
    Rishisni në faqe dhe me telefon kur konfirmoni porosinë. Në fakt, kjo është një nga mënyrat për të rritur përfitimin.
  • Rritja e konvertimit të faqes në internet
    Punoni në ndërfaqen, testoni miniaplikacionet, ofroni mbështetje për klientët, ofroni mallra me një çmim të mirë…
  • Gjeni trafik të lirë ose falas, në të cilën do të ruhet vlera e specifikuar e konvertimit.
  • Mos harroni klientët që kanë blerë tashmë. Ose nuk është blerë. Bëni shitje të përsëritura, përdorni buletinet e postës elektronike, telefononi dhe kujtoni për veten tuaj. Në përgjithësi, punoni me bazën e klientëve.

Një pikë e rëndësishme. Kostoja për klikim llogaritet për çdo kanal reklamimi dhe për çdo mjet brenda kanalit të reklamimit veç e veç. Për shkak se konvertimi i faqes për fushatën e kërkimit Yandex Direct, për rrjetin e reklamave Yandex Direct YAN,

CPC në reklamat në internet

Çfarë është CPC në reklama - kjo pyetje me siguri do të interesojë një webmaster i cili përballet me nevojën për të fituar para nga faqja e tij për herë të parë. Termi "CPC" është një shkurtim i shprehjes angleze "Cost Per Click", që do të thotë "kosto për klikim". Me fjalë të tjera, CPC janë paratë që reklamuesi paguan për transferimin e vizitorit te pronari i burimit të internetit në të cilin është vendosur lidhja ose baneri.

Kjo është interesante! Nuk mund të themi për CPC se është një mënyrë e mirë për të fituar para nga sajtet ose blogjet e rinj. Mbani në mend se kostoja për klikim është zakonisht disa cent. Për të marrë të ardhura të qëndrueshme, duhet të keni një burim në internet me shumë trafik.

Më shumë video në kanalin tonë - mësoni marketingun në internet me SEMANTICA

Çfarë përcakton CPC mesatare

Ka disa kritere që ndikojnë në koston për klikim. Faktori më i rëndësishëm është tema e faqes. Projektet komerciale të dedikuara për investime, financa, ndërtim, etj., u sjellin pronarëve të tyre shumë më tepër fitim sesa faqet argëtuese apo “femërore”. Përveç përkatësisë tematike të faqes në internet, kriteret e mëposhtme ndikojnë në treguesin e CPC:

  • Kohët e ditës;
  • vendndodhjen gjeografike të përdoruesit të internetit;
  • fraza kryesore;
  • autoriteti i burimit të internetit në sistem.
.

Çfarë sjell reklamimi CPC për reklamuesin dhe webmasterin?

Duke përdorur këtë mjet promovimi, reklamuesi merr përfitimet e mëposhtme:

  • mundësia e alokimit fleksibël të buxhetit;
  • fushata reklamuese mund të ndërpritet në çdo kohë;
  • pagesa bëhet vetëm për kalimet aktuale në faqen e promovuar;
  • Është e mundur të vlerësohet shpejt efektiviteti i një fushate reklamuese.

Duhet pasur parasysh se rrjetet reklamat kontekstuale vendosin kërkesa të caktuara në lidhje me vendet e pranuara. Para së gjithash, një burim në internet duhet të përputhet me rregullat e programit të filialeve dhe të mos shkelë kërkesat e ligjit. Kufizimet mund të vendosen gjithashtu në trafikun e sajtit, në temën e tij. Faqet rreth lojërave të fatit, farmakologjisë, etj. zakonisht bien në kategorinë "të ndaluara".

Të ardhurat e faqes varen jo vetëm nga kostoja e një klikimi, por edhe nga vlera CTR (numri i kalimeve të vizitorëve për 1000 përshtypje reklamash). Për të përmirësuar CTR, mund të eksperimentoni me vendosjen e njësive të reklamave dhe karakteristikat e tyre vizuale.